tiistai 2. lokakuuta 2012

Ensimmäinen jakso teiniäiti sarjaa ennakkoon!

HEIPPA! Tälleen nopeesti tulin teillekkin ilmoittamaan sen enempää höpisemättä, että huomenna klo 12 teiniäiti sarjan ensimmäisen jakson näkee ennakkoon TÄÄLTÄ
(jos joku ei hiffannu nii pitää painaa tota teksii et pääsee sinne :DD )

ahh, jos teillä on kotona nuoria tyttöjä, joilla on ulkonäköpaineita. Niin voitte näyttää kauniin pärstäni niin kyllä ulkonäköpaineet kaikkoavat taloudestanne hetkessä! <3 kiitos aamen

ps. Oona voi hyvin, en saanu mun läppärii, joten megapostaus tulee joskus kuun loppuun mennessä jos oon saanu sen läppärin siihe mennessä. Mulla on ollu nyt työharjotteluu kuukauden ja se loppuu tän viikon jälkeen, joten mulla on varmaa sitte aikaa kirjottaa pidempiä kuulumisia! :)

1 kommentti:

  1. voi harmi, oisin niiiin halunnu kattoa tota teiniaidit ohjelmaa alusta loppuun mutta en voi, koska oon Kanadassa vaihto-oppilaana ja ohjelman esitys on rajattu vain Suomen alueelle :((

    VastaaPoista